Thursday, November 11, 2010

.coming soon.


finally,blog ini bakal di-atas-tareh-kan oleh tuan nya ini.harap maklum.lame bebeno kot x di-atas-tareh-kan.tapi maseh belum sampai seru.hal ini demikian kerana :





  1. menunggu kelajuan internet yang memuncak yang jika dibandingkan dengan kelajuan kentot opah, internet saya lagi laju. bayangkan la betapa laju nya itu dan2 ketika muka opah maseh tekumat-kamit meneran kentot dia, blog ini telah terupdate.heeehoqqq




  2. kemudian keadaan sekeliling yang mendamaikan terutama sekali dari kesemagatan adik2 tadika kat belakang umah sewa ini.pepagi suboh da menjerit nyni lagu sekola tadika dia.walawehhh.sumpah semagat okeyh.yg muke seorg2 penuh bangga nak nynyi padahal bukan hapal no lagu tadika dia tu.miming ngan jerit2 jek lebih kot.agak2 kalo macam nak ponteng suboh tu memang harapan jek la.




  3. next adalah peniduran yang mantap. cuti sem telah bermula.setelah final exam berjaya ditempuh.tidur yg macam 2 ,3 jam jek tu.yg seko2 budak2 umah ni mate smua mcm bru pas mekap yg nk buat smoky eyes cume tejadi kt bawah mate tu.sembap okeyh smua.seb baek kecomelan maseh d preserve. tidur perlu ditopap ye kwn2.




  4. dan pemakanan yang mencukupi yang sampai dapat menyambung kan balek neuron2 yang dah terputus sebab x cukup nutrient._apakah??_ selain dapat menepukan lemak2 yang telah terkumpul.oleh itu, idea2 yang meletopp dapat untuk dicurah kan ke ladang gandum dan puffff..jadi lah belog yang hebat.



siap highlight2 lagi taw nyah.syndrom final latuh.hekhek.okeyh.itu saje tok entry kali ini.nantikan yang laen okeyh....


_toodles_







2 comments:

  1. da pic under da toodles comey :)
    btw sila update ok, im da one yg setia reading taw.

    ReplyDelete
  2. hahah.macehh mas.tp folower kte x rmi cm ak pown kot.seketul 2 jek.hmm

    ReplyDelete