Monday, November 29, 2010

.aku jatuh cinta lagi.

i currently addicted to this.

addicted yang sampai nak pengsan tu.
sampai tekentot secara tanpa henti
sampai makan makin kuat.
tido tak ingat dunia.
shopping makin sakan.
terok tak terok tu.


yes, and i want it badly.
klasik-kan.
kenapa-lah perlu wujud benda2 ini.
sungguh terharu melihat-nya.
mari kita melihat-nya besama-sama ye.


nak menangis ke tak melihat mereka.
jika tak,memang kau tak de perasaan.
mahu yang LC-A atau sproket itu.
nak yang 135bc tuhhh :(
semua-lah aku nak.
kalau dapat yang diana's tu pon boleh jugak-lah.
nak.nak sangat2.nak-lah.kau paham tak.aku nak holga.
*maaf emo seketika kerana mahu tersangat ini camera.




ayuh lihat lagi okey.mari terharu lagi.



*sambil mengesat air mata dan menghembus hingusan yang telah terkeluar dari ladang-nya
terharu-kan kawan2.

kemudian bila dah dapat mahu yang fisheye itu. *winkwink*
oh lomo...
oh holga...



6 comments:

  1. perghh terharu la siot. sambil nages2 hentak kaki beb. comelll gila kot lomo 2, ari tuh nampak kat tebrau. HAHA :)

    ReplyDelete
  2. kan.kannn.aku cakap dah memang terharu ngok die.aku pon ada nmpak kt tc tuhh.tp bukan yg aku nak lah:(
    tape2.my search is just begin...

    ReplyDelete
  3. smpai trkentut2.
    malumaluuuu hahaha.
    t dh dpt cam baru bg cam lame shepah kt mas eh. haha.

    ReplyDelete
  4. habis la, after diz d90 jd anak tiri da. HAHAHA.

    ReplyDelete
  5. mas ; bweekkk.mne ley bagi2 mas.even dah ada baru,yang lame jangan dlupekan.

    ReplyDelete
  6. yana ; ni lagik sorg.ello,,yang itu hak milik kekal ok.bukan tok dibagi2.kau bagi 4ribu pon aku tanak taw.shes my pumpkin taw.forever <3

    ReplyDelete