Friday, November 26, 2010

.muffin.

semua orang suka muffin kan2?esp yg kt kennys itu.owh sumpah sedap yang membuatkan saya terliur sambil menaip post ini.pehh,,yg panas pastu asap dia terbang2 nak menunjukkan betapa sedap nya benda alah itu.haiyoooo..




okeyh.post kali ini sebenarnya mahu merujuk kepada yang ini


masalah yang dihadapi gades adalah kebahagiaan yang mula menunjukkan impak nya.yang lebih merungsingkan apabila kebahagiaan ini mula menampakkan diri nya.namun akibat masalah anxiety ynag tinggi, mereka mula tebonjol-bonjol keluarkan diri mereka ditempat2 yang dapat dilihat oleh khayalak ramai.



people meet muffin top.muffin top meet people.

benda ini memang memalukan ye.namun sesetengah pihak masih tak kesah dengan hal ini.mereka tanpa segan silu menunjukkan kebahagiaan itu.tade sape nak ngok kau punya muffin la ngong.sendiri punya pon aku dah pening.huh.nobody want to see it unless it is bluberry.get it?try to cover it will you?

ada juga dikalangan mereka2 yang amat tidak mahu kasih sayang ini dilihat.kasih sayang yang dirujuk sebagai muffin top ini adalah kerana ianya sentiasa terlekat dengan kita walau kemana sahaja kita pergi.bebetol sayang lah tu.

***************************************************************************

how to get rid this love??

okey.yang terbaik kenalah bersenam la bagai semua.sit up lah.semua2-lah pendek cite.tonggang tebalik-lah korunk sebab nak muffin tu hilang.nak upload video senaman, paham2-lah betapa lembab-nya.so this is the link to membaca tentang xcercise itu okey.

kalau nak video google-lah sendiri, tak pon u-tube sudeyh.

************************************************************************

selain itu, pemakanan seimbang juga penting sebab tanak tambah-kan lagi lelemak yang dah bergumpal kat situ tu kan..

next, untuk mereka2 yang mempunyai wang yang terlebih2 sehingga tak tahu nak wat apa dengan duit tu, elok-lah juga anda menghabis-kan deduit itu di slim world ke hape tu-lah.sebab korg pon x penat sangat.cuma baring dan tido.taw2 perot dah kempis.huh.

*************************************************************************

untuk mereka2 yang seperti saya, pemalas tok xcersice dan kuat makan, memang tak boleh-lah nak hilang-kan dia begitu sahaja.perlindungan terhadap si kebahagaiaan ini ada-lah yang terbaik.untuk mengelak-kan sebarang pelucahan yang dilakukan kerana membenar-kan kebahagiaan itu dilihat dunia tanpa sebarang pemakaian dan mengurang-kan dosa yang bakal dibuat oleh mereka2 diluar sana yang mula memula-kan pengataan setelah melihat muffin kita, pemakaian kita adalah solution yang terbaik.ngee~

tube merupa-kan aset yang terbaik.selain ia tutop yang atas, ia juga mampu untuk tutup yang bawah.huh.apakah? okeyh.macam ini, tube yang selalu korg pakai itu boleh juga cover muffin anda dari teros melambai-lambai dunia. tarik tube anda sehingga ke paras punggung.gambar dibawah dapat mengambar-kan apa yang dimaksud-kan sebab saya tak pandai dalam perihal penerangan.





faham kah?? ia juga boleh digayakan menggunakan pelbagai pattern,design and kaler.

*********************************************************************

selain daripada ianya dapat menyorok-kan aset comel kita tu, lurah2 dendam yang sepatot-nya tak dilihat dunai juga dapat dilindungi. lurah dendam ini pula terjadi nya apabila seluar terlalu lowered kan.sebab nak jadi hip hoppers tapi opah teros ngucap panjang.kan??.tape.buat jek macam diatas ini.I'Allah ia akan dapat dilindungi.

***********************************************************************

kemudian elak-kan daripada memakai baju2 body hugging atau baju yang konon-nya stretchable tu. memang dia stretch lepas tu gasak-lah babat2 tersentil disana sini. ngeri kot..

atau ketika mahu membeli seluar-kan, beli-lah yang 1/2 or 1 size bigger.the trick is that, bila dah size besar tu mesti ada ruang-kan. di sini -lah kita boleh memula-kan proses menyorok dan menyumbat lemak2 terbonjol itu.heh.

(maaf,grafik diatas mungkin tidak disenangi oleh sesetengah pihak)


okeyh.that all for now.hopefully ianya membantu anda.



_toodles_





4 comments:

  1. bagus la anda cari info how 2 sorok2 d muffin. HAHA. big clap 2 ckin. :)

    p/s: 2 pic muffin yg ko wat ri2 ke? nak jugak. waaa!!!

    ReplyDelete
  2. hahah.mesti la weyh.derita kot di perli smue.hahahha

    ReplyDelete
  3. owh god soooo true.
    mau beli tube la pasnie.
    eh kejap, byknyeeeeeeeeee mau beli.
    ahaaaaaaaaaa.

    ReplyDelete
  4. hahahha.ap la mas.theres olwez other options kot.heheh.nyways kt mahu bergaya kenalah melabur sikit.ngee~

    ReplyDelete